324

شنبه

10.11.94



امروز بعداز مدت ها یه چیزی برای نوشتن تو ذهنم اومده بود ولی یادم رفت:|

پس به جاش این جمله رو ازم داشته باشید :

هیچ وقت عاشق یه شخصیت فرعی نشید!چه تو فیلما و رمانا،چه تو زندگیتون.سخته...خیلی سخت...:-D


یکشنبه


خب یه حقیقتی درمورد فیلما و رمانایی که می خونم هست.اینکه من اونارو زندگی می کنم!تک تک لحظه هاشونو...تمام اون ترس ها،هیجانات،عشق و نفرت و حس می کنم انگار که خودم اونجام و هستم.

امشب درست وسط یکی از همین صحنه های اکشن بودم که یه دفعه این فکر تو سرم اومد"که چی؟" و هرچی که اطرافم بود ناپدید شد.

از اون موقع دارم فکر.می کنم این زندگی منه:خالی...

نظرات 1 + ارسال نظر
arash یکشنبه 18 بهمن 1394 ساعت 20:30 http://mnevesht.blogsky.com

آقا من مخالفم. اگه با شخصیتایی که دوست داری زندگی نکنی دیگه رمان خوندن فایده نداره. اصلا بیا با این پیشفرض کتاب بخونیم که بی طرف باشیم. مگه میشه؟ مگه داریم؟ این موضوع جای بحث زیاد داره

موقع کتابخوندن اره،ولی بعدش دیگه نه که.
من کلا تو رویا زندگی می کنم بعضی وقتا!این دیگه زیادیه:/

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.