282

~ رفتم جلوی آینه و با آن شانه ی قدیمی عهد بوقی مقدار لازم از موهایم را جدا کردم و با قیچی ابرو از جایی که ابروهایم تمام می شوند شروع کردم به قیچی کردن.

بعدش تا همین الآن مدام دستم توی موهایم بود به مرتب کردن چتری های جدیدم.

کسی تعجب کرد؟

نه.

همه عادت کرده اند.به همین سادگی.من آدم تصمیم ها و تغییرهای یهویی ام.


~ می خواهم بنویسم از تصمیمی که گرفته شده و تغییری که توی راه است ولی راستش می ترسم... می ترسم مثل خوابی که نباید تعریف شود در هوا ناپدید شود و بی تعبیر بماند.

نه

نمی گویم.

بگذار خوابم یک راز باقی بماند...


~ در پی اجرای تصمیمم مبنی بر خواندن برای کنکور ارشد,امروز صبح فیلم آموزش الک شریف را دانلود کردم و باور نمی کنی,باور نمی کنی با چه پوزیشن هایی نشستم به تماشای فیلم.

از دفعه ی بعد فیلم را با پی سی دانلود می کنم که دست و بالم برای مانور کم شود.امشب هم زبان و مدار انشاالله. 


~ تمام حرف های بالا صرفا برای گذران وقت تا آمدن زیرنویس فیلم عزیز دلمآن است و دیگر هیچ.


پ.ن:هوا اینقد گرمه که امواج وای فای حال ندارن از مودم تا گوشی بیان:|

نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه سه‌شنبه 12 مرداد 1395 ساعت 20:20 http://Www.labkhandemah.blogsky.com

سلام
خوبین ادم تغییرهای یهویی؟!

زیرنویس چه فیلمی؟

سلااااام:)
چطوری که من هروقت به وبتون میام می فهمین؟!جدی می فهمین؟؟؟
من آدم فیلمای کره ای هم هستم البته
ذهن زیبا،سریاله، خیلی خوبه... خیلی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.