323:درهم برهم

بسیار خب

داداااام...امتحانا تموم شد و دو روزه برگشتم خونه حتی:)

نه اینکه این مدت یه ریز سرم تو درس و کتاب بوده باشه که وقت نکنم اینجا بیام...نه...احتیاج داشتم یه مدت دور باشم.اینجا که می نویسم،واقعی می نویسم،بیشتر از هروقت دیگه ای خودمم،هربار که اینجا میام با خودم روبرو میشم،لازم بود که از خودم دور باشم...یه مدت غرق رویا شم،از زندگیم فاصله بگیرم.

همممم...بگذریم هنوز همه ی نمره هام نیومده ولی تا اینجا به اندازه ای که فکر می کردم گند نزدم:)

دیگه اینکه موس کامپیوتره خراب شده و باورتون نمیشه که با کیبورد به جز نوشتن چه کارای دیگه ای میشه انجام داد:دی 

دیگه اینکه دارم فیلم خاطرات خون آشام رو می بینم،خب این یه خورده ناامید کننده اس.من فصل اولشو تقریبا همزمان با پخشش دیدم ولی حوصله ی بقیه شو نداشتم والان از بیکاری مجبورم:( این خیلی بده که به محض معروف شدن یه سریال یا فیلم،از چشمم می افته و حوصله ی دیدنشو ندارم،الان مثلا دارم میمیرم که "بازی تاج و تخت" رو ببینم ولی نمیشه،نمی تونم:|

دیگه اینکه فصل سوم the 100 هم که اومد،چرا تخیلیش کردن این همه،منظورم اینه که خودش کلا تخیلی بود ولی برپایه ی علم بود،کجای یه ارتش اسکلتی برپایه ی علمه آخه:|به هرحال حوصله ی اونم ندارم.

درحاشیه هم که همه ی لطفش به مهران مدیری بود که نیست :/ این چه وضعشه آخه:/

شهرزادم که چندوقته همه جا حرفشه،داستانش جالبه،دکور و صحنه هاشم جالبه ولی خیلی مصنوعی بازی شده،خیلی هاااااا...بعضی جاهاش واقعا دلم می خواد بالا بیارم:/ مخصوصا این "فرهاد"ه ها،اگه به خاطر "شهاب حسینی" نبود کلا قیدشو میزدم:/

ولی خب صنعت فیلم سازی ایران داره پیشرفت می کنه،اینو منی که چندساله کلا فیلم و سریال ایرانی رو کنارگذاشته میگه،برای من کاملا حس میشه.

سریالی شد همش که:/

بی خیال...حس سرهم بندیش نیست:-D

نظرات 2 + ارسال نظر
حسن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 23:28 http://pinkcigarete.blogsky.com/

خاطرات خون آشام رو من به زور چند قسمت اول سیزن یکشو دیدم خوشم نیومد ازش!
معمولا دخترای نوجوون به خاطر اون یارو دیمون میبیننش
خانم محترم چرا شایعه میکنی؟
The 100 سیزن سه کجاش ارتش اسکلتی داره آخه؟ من خودم الان دارم سیزن سه رو میبینم و واقعا هم عاشق این سریالم خیلی داستان جالب و گیرایی داره! جالبه بدونید که بر خلاف تخیلی بودنش خیلی هم آموزندس! شاید بعدا یه پست در معرفی این سریال بزنم وبم!
بازی تاج و تخت رو داداشم اینا چند وقته میگن ببین تا حالا مقاومت کردم که نبینم ((:
شهرزاد رو هم میبینم.کم کم داره اون جذابیت اولیشو از دست میده! شاید چون ماجرا دیگه بدون گره شده!

اخی... طفلکی دیمون خیلی گناه داره تو این سریاله
فصل سه رو ک ندیدم ولی تو تریلرش هست اون آخراش
من دو فصل اولو دیدم و کاملا می دونم چی به چیه،اره سریالش جالبه ولی جزو مورد علاقه هام نیست اون دختره کلارک هم رو اعصابمه:/صحنه ی ترک اردوگاهشون تو قسمت اخر از صحنه های مورد علاقه ام بود
اره دوست منم کلیک کرده رو بازی تاج و تخت ولی مقاومت می کنم،نمی دونم چرا حسش نیست
تا سیزده دیدم. شهرزاد خوبه،یعنی رو هم رفته بخوام بهش نمره بدم با معیارای وطنی هفتو میگیرهاصلا یکی از جذابیتاش این بود که یه جاهایی واقعا غافلگیرم کرد!اگه اینو از دست بده ک دیگه هیچی

حسن شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 23:24 http://pinkcigarete.blogsky.com/

این قسمت مال پست قبلیه که نتونستم روش نظر بدم اینجا مینویسم امیدوارم ثبت شه:
جمله ی اول خیلی ثقیل بود! هنگ نمودیــــــــــــــــــــم
چجور فیلما و رمان هایی رو میبینید و میخونید؟!

اره لامصب کمرشکنه
خب درمورد فیلم،اگه داستان فیلم چیزی برای گفتن داشته باشه ژانرش مهم نیست.این روزا اکثر فیلما یا به شدت تکراری ان یا آبکی.روایتم مهمه به هرحال.مثلا فیلم one day داستانش کاملا معمولی بود،ولی خیلی جالب به تصویر کشیده شده بود(!)
با این حال فیلمای تخیلی،علمی تخیلی و معمایی در اولویتن:) و فیلمای روانشناسی!
در مورد کتاب شیوه ی نگارشه که بیشتر جذبم می کنه.اگه قلمش به دلم بشینه تقریبا همه چی می خونم. از رمانای فانتزی تاااا رمانای فلسفی و طنز و همه چی:) اولویت هام هم مثل فیلمه طنزم اضافه میشه:)
البته جدیدا روحیه ام ضعیف شده چیزایی ک دوز غمش بالاس نمی خونم و نگا نمی کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.