307:به زودی...

�به زودی . به زودی . به زودی . به زودی . این به زودی کی خواهد بود ؟ چه کلمه هراس انگیزی است این به زودی . به زودی ممکن است یک ثانیه دیگر باشد . به زودی می تواند یک سال طول بکشد . به زودی کلمه ای است هراس انگیز . این به زودی آینده را در هم می فشارد ، آن را کوچک می کند و دیگر هیچ چیز مطمئنی در کار نخواهد بود . هر چه هست دودلی و تزلزل مطلق خواهد بود . به زودی هیچ نیست و به زودی چه بسا چیزهایی است . به زودی همه چیز است . به زودی مرگ است ...!



قطار به موقع رسید | هاینریش بل

نظرات 2 + ارسال نظر
دم نوش چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 22:21

این روزا من به شدت درگیرم و وقت سر خاروندن ندارم
خوبه که اینجا دوست پیدا کردی و تنها نیستی :)
یه زمان یهش میگفتم پی کی تکلیفمون مشخص میشه میگفت زود، خیلی زود
لجم میگرفت ولی نمیتونستم حرفی بزنم، بنده خدا اون هم مثل من بود
الان تفریبا اون زود رسیده :)
تو دنیای عقاید یک دلقک غرق شده بودم وقتی میخوندمش، مثل صد سال تنهایی

ععععععع
چه جالب!
جان خودم حدس می زدم اون زوده رسیده که نیستیآ:))))
منم درگیر میانترما و امتحانام،حس نوشتنم نمیاد
+ خوشبخت شی:)شاد باشی، همیشه:)
دعای خیر من پشت و پناهت باشه ننه:

arash دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 22:43 http://mnevesht.blogsky.com

از هاینریش بل "عقاید یک دلقک" رو خوندم. فقط میتونم بگم با هانس شنیر همذات پنداری عجیبی داشتم. این کتابشو نخوندم. امیدوارم تو بازار باشه.

عقاید یک دلقک رو خوندم:) کتاب خوبیه:)
اینو خودمم نخوندم،تو صف خریده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.