301

چهارشنبه

27آبان 94



~ تو آشپزخونه بودم،به اسرین که داشت از در کتری به عنوان شعله پخش کن استفاده می کرد خیره شده بودم و صدا تو سرم می پیچید:


بیا بی تو من از این زندگی سیرم

نمی دونی دارم این گوشه میمیرم

بیا یادم بده پرواز و با دستات

دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد


برگشتم و از دختر پرسیدم:کی خونده؟

با لبخند گفت :مسیح و آرش ای پی:)

و من متعجب از اینکه مسیح کی خواننده شد رفتم که صدایی رو که تا تهِ تهِ احساساتم رفته بود دانلود کنم.

همیشه به خاطر اینکه خواننده های جدید رو نمی شناسم و ازشون خوشم نمیاد توسط خواهر گرام به سخره گرفته میشم ولی باز موقع رفتن به سایتای موزیک ترجیح میدم برم سراغ اسمای آشنای چندساله...سرم درد میگیره از این همه خواننده با اسمای عجیب غریب،ژستای عجیب غریب تر...مگه اینکه یه آهنگ رو از قبل بشنوم مثل همین آهنگه.

فقط اینجا یه سوال برام پیش اومده:

الان مگه این آهنگو دو نفر نخوندن،پس چرا همشو یکیشون می خونه؟یا هردو می خونن من نمی تونم تشخیص بدم؟:|جریان چیه الآن؟


~ این روزا دارم"داستان غیب شدن فیل" رو از "هاروکی موراکی" می خونم،خیلی وقت بود که اسمشو می شنیدم و دوس داشتم چیزی ازش بخونم.جالب نوشته!واقعا کنجکاوم بدونم فیله چطوری غیب شده!


~ در تلگرام در یک کانالی عضو شدم تحت عنوان کتابخانه آزاد!freebook!خیلی خوبه بخصوص تیکه هایی که از کتابها میزاره:)

نظرات 3 + ارسال نظر
پرپرک شنبه 30 آبان 1394 ساعت 21:11

نه نه اونا دو تان دقت کن...تیکه آروماشو یکی میخونه تیکه ریتمیکاشو اون یکی...هر چند من نمیدونم کدوم کیه:)))))))))
منم خواننده نشدم هنوز!:))
حالا چجوری غیب شده؟!:))

عععععععع...راس میگیا!حالا ک دقت می کنم اون ته تهای صداشون یه تفاوتکی هست!هممم...جالبه که برای تشخیص صدای خواننده های الان باید این همه انرژی صرف کنی ولی من هیچ وقت نشده صدای ابی و معین و قاطینمی کنم:|یا داریوش!چرا راه دور اصن؟خواجه امیری،چاوشی و...
ذره ذره کوچیک شده و اخرش ناپدید شده:) درواقع اشاره به اینه که هراتفاقی ام که تو زندگی ما آدما بی افته حتی به عجیبی ناپدید شدن یه فیل،بعد یه مدت فراموش میشه،یه چی تو همین مایه ها

آنا پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 22:59 http://aamiin.blogsky.com

موراکی دوست ندارم!
خواننده جدید دوست ندارم! آقا دو تا که هیچی، صدای ده تاشونم شبیه همه!

خب با یه داستان کوتاه که نمیشه نظر داد ولی نثرش خوب بود:)
متاسفانه :( هرکی از خونه ی باباش قهر می کنه میره خواننده میشه:/

دم نوش پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 20:18

اوهوم
یه جوری شده که وقتی یکی چند سال ازم کوچیکتره میشینه کنارم، حس پیرزن بودن بهم دست میده با حرفا و فکراش
فک میکردم فقط من خواننده نشدم، نگو تو هم نشدی هنوز :)

نه متاسفانه حتی با معیارهای جدیدم صدام به درد خوانندگی نمی خوره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.