300

سه شنبه

26.8.94



داشتم وبلاگ گردی می کردم!از وقتی که گوشی ام را ریست کرده بودم،نشده بود بنشینم و دانه دانه وبلاگ های پوشه ی "خواندنی ها" را باز کنم و تا آخرین یادداشتی که خوانده بودم را بخوانم!

بعد گذرم به هفتگ افتاد!

راستش را بخواهی از وقتی که نویسنده های مورد علاقه ام از آنجا رفتند دیگر خیلی میل به خواندنش ندارم...تولدش بوده همین یکی دو روز پیش...بعد به تولد تو فکر کردم...یادم نیامد کی بود،فقط یادم هست روزی از روزهای بهمن بود...

بعد یادم رفت به روزی که خانه عوض کردیم...یادت هست؟

حس می کردم زندگی ام دارد عوض می شود، یادت هست؟

وسط بیابان ایستاده بودیم به تماشا و من دیده بودم!ابرهارا دیده بودم که داشتند به سمت ما می آمدند، دستم را دراز کرده بودم و گفته بودم به زودی باران می بارد...باران...باران...

و باران آمده بود...ولی آنقدر که هرآنچه که از ما باقی مانده بود را هم باخود برده بود و ما... هیچ وقت نرسیدیم...در خیالی از رفتن گم شدیم و نفهمیدیم کی همراه خاک و خاشاک بیابان،باران ماراهم با خود شست،باخود برد...

نظرات 2 + ارسال نظر
دم نوش شنبه 30 آبان 1394 ساعت 21:54

یه حرفی زد یکی از دوستام
اخر هفته ی پیش
من دنبال پایه ام که تصمیم همیشگی اون رو برای یه هفته عملی کنم
بهم گفت تصمیم گرفتم از حرفی که رنگ غم داشته باشه برای کسی دوری کنم و بخندم
حالا من میخوام از هر حرف و کاری که رنگ ناراحتی و رنجش داشته باشه تو این هفته دوری کنم، راستش از دیشب تلاشمو شروع کردم
حس خوبی داره :)
نزنی تو ذوقم ا

هممم!پس با این حساب انتشار چنتا از یادداشتام به تعویق می افتهولی باشه!
تا یه هفته حرفا و کارای انرژی منفی و غمگینانه ممنوع!

دم نوش پنج‌شنبه 28 آبان 1394 ساعت 20:13

میدونی از کی دیگه بلاگ نخوندم؟ جز اینجا
هفتگ رو هرروز میخوندم، اولولون، ارش پیرزاده...
الان هیچی
کیا رفتن از هفتگ؟
میای این هفته یه قرار بزاریم؟ پایه ای؟

هممم..گرداب زندگی که میگن همینه...
غرق میشی،به خودت میای می بینی اونی نیستی که بودی....من شدم عین این آونگ رومیزیا!چندوقت ترک وبلاگ می کنم،بعد معتاد میشم،دور بعدی ترک،بعد دوباره شروع می کنم :-D به ثبات نرسیدم هنوز
باعث افتخاره ک اینجارو می خونی بانو
عرضم به حضورتون که مسعود کرمی که خیلی دوسش داشتم رفت،جدیدا محمد جعغری نژاد رفت:( و حامد توکلی که جای آقای کرمی اومده بود:( نوشتن این سه نفرو خیلی دوس داشتم:)
قرار؟چه قراری؟چهارپایه تیم رفیق

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.