پاییز... رسید!


چهارشنبه

اول مهرماه سال هزاروسیصدونودوچهار


و مهر... از راه رسید!

با برگ های زرد و سبز و قرمز...

با باران های گاه و بیگاه

و با عشق...

اندوه دم غروب

دل گرفتگی آسمان و زمین

انار و بوی پرتغال و نارنگی

و باز هم عشق...

این سه حرفی غریب..."رد شو از قاب لحظه هایم،دیده شو، عاشقانه تنهاست..."

و حجم عظیمی از تنهایی...اصلا پاییز بوی تنهایی می دهد!خیلی هم اشتباه می کنند که می گویند هوای پاییز دو نفره است،هوای پاییز هوای تنهاییست اصلا،تنهایی های دونفره و چند نفره...


پ.ن:عکسو خودم گرفتم،(درواقع تموم عکسایی که میزارم کار خودمن) ولی واسه پاییز سال پیشه:دی

نظرات 4 + ارسال نظر
دم نوش چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 21:52

راستی احتمالا دستای خوشگلی داری
لاکت هم خیلی قشنگه :)

چشمات خوشکل می بینن:)
خیلی عالی نیستن ولی دستامو دوس دارم:) دست مهمه!

دم نوش چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 21:51

پاییزو دوست داره چون عاشق زمستونه! چه جالب :)
پاییز برای من هم یعنی شب های طولانی و بیشتر به رخ کشیدن عمری که داره حیف میشه، انرژی هایی که تحلیل میره و استعدادی که دست نخورده باقی می مونه
به شخصه هبچ وقت نتونستم هوای دو نفره رو تشخیص بدم، برا من همه هواها یا یه نفره ان یا یه نفره نیستن، والا بخدا
من هم سینما میرم ولی پایه ندارم، بیا با هم بریم :)

هاه!همین الآن یکی از کلمه های مورد علاقه ام یادم اومد:زوال
با اینکه الآن تازه اول راهم و تاج جوونی رو سرمه الان همیشه با دیدن گذر عمر و پیر شدن دوروبریام یه غم عجیبی تو دلم می شینه:(
پاییزم زوال بهار و تابستونه،برای همینه که غمگینه،تنهاس...
+ والا تشخیصش برا منم سخته
اتفاقا از دلایل اصلی سینما نرفتن منم نبود یک پایه ی چهارپایه اسهمه یا علاقه ندارن یا کار دارن یا هواشون دونفره اس باهم بریم

آنا چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 21:04 http://aamiin.blogsky.com

اوهوم .. تنهایی را درست گفتید. خیلی خیلی تنهاست پاییز ..

اوهوم:)

شب نم چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 18:09

پاییز رو دوست دارم .چون عاشق زمستونم .
عکسا عالی بودن .باریکلااااااا.

پاییزو دوس دارم چون عاشق زمستونم
چه جالب!
عاشق این جمله شدم،با اجازه ات شِر می کنم
مرسی:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.