263

شنبه

28.6.94


~ دیشب داشتم بازی والیبال ایران ژاپن رو نگا می کردم،جالب بود!ایران سه دو بازی باخته(!) رو برد!فکر می کنم بازی جذابیه،به شخصه خیلی بیشتر از فوتبال برام جذابیت داره!دیگه اینکه آره!آقای جاپن!ما اینیم;-)


~ امروز رفتم بلیط گرفتم برا فرداشب،کارای ضمانت وامم درست شد.ایشالا که این وامه رو بدن و این کلاسه رو بریم و یه کار خوب پیدا کنیم بعدش:)


~ این روزا همش داد می زنم،مخصوصا سر رامتین،آخه واقعا رو مخه!از بیست و چهار ساعت بیست ساعتشو داره التماس می کنه که بزار بازی کنم،چهارساعت بقیه شم پای کامپیوتره به بازی!معتاد شده واقعا!مجبور شدم برا کامپیوتره رمز بزارم حتی!مطمئنم بعد رفتنم به یه ماهم نمی رسه جزغاله میشه سیستم بیچاره:( مشکل اینه که بلافاصله بعدش عذاب وجدان میگیرم:( این دم آخری دوس دارم خاطره ی خوب بمونه خب:-D


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.