262

جمعه

27 شهریور 94


...

چی بنویسم؟هوم؟

الان واقعا باید بنویسم که شوهرشو پیش این و اون خراب می کنه که بتونه ازشون پول قرض کنه؟

هرکی به خونه اش میاد میشینه و از بی عرزگی ها و بدبیاریای شوهرش بهش میگه،من خودم چندبار مچشو گرفتم،یه بارم بهش گفتم نکن!این.کارت درست نیست!ولی نه!مصرانه ادامه میده؛اوایل فک می کردم این کارو می کنه که خودشو خالی کنه،بعد دیدم نه اینجوری ام نیست،بعد فکر کردم فقط دیوونه شده!واقعا گیج کننده بود...ولی امروز یه دفعه فهمیدم!!!می خواد با اظهار بدبختی دل بقیه رو به رحم بیاره که بهش پول قرض بدن که مغازه شو را بندازه!خب از یه طرفم.حق داره،اون مغازه تنها منبع درآمدشون میشه،راه نجاتشون میشه، زنه ام خیلی بدبختی کشیده، رنج دیده... ولی بازم دلم رضا نیست... نه اینجوری...این.کارش درست نیست...شوهره ام به خاطر اینا خودشو به اب و آتیش می زنه،بلد نیست آتیش و آورده تو زندگیشون داره همه چی رو می سوزونه!وقتی بهش.گفتن باید ول کی کرد ولی بلد نبود فقط آب و ول کرد و موند آتیش و تر و خشک... 

می خوام بگم نکنین،این رسمش نیست ولی چی بگم؟هر چی بگم.که به خرجشون  نمیره!هرکدوم.کار.خودشو می کنه و حرف بقیه به هیچ جاشون نیست اونوقت وقت بدبختیا که میشه،یکی یقه ی اون یکی رو میگیره که:من که گفته بودم،تو گوش نکردی...


تاواریش؟بیا یه قولی بدیم!اگه کسی رو به زندگیمون راه دادیم پشتشو خالی نکنیم هیچ وقت،اگه نشد، نتونستیم،نخواستیم... بقچه مونو بپیچیم و بریم... زخم نشیم...زخم نزنیم...

نظرات 1 + ارسال نظر
دم نوش یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:29

ما رسم داریم فقط اولین بار که مردم میرن خونه خودشون بهشون هدیه میدیم، حالا چون خیلی دوستت دارم این هم برا تبریک خونه ی نو آرزو میکنم توش همس اتفاقای خوب برات بی افته
و اما قولی که به تاواریش دادی یکی از مهم تریناست
مرسی که یاداوری کردی

قربون شوماااا
مررررسییییخوش اومدین،صفا آوردین،شوما خودت هدیه ای هدیه لازم نبود
همم...اره فک می کنم دلیل این همه مشکلی که الان بین زوج ها هست(نه فقط زن و شوهر کلا) اینه که وقتی اوضاع خراب میشه فقط همدیگه رو مقصر می دونن باهم لج می کنن،و اینکه وقتی به تهش می رسن،مصرانه ادامه میدن،وقتی یه رابطه تموم شد،باید بری،بری و یه راه جدید و امتحان کنی،یه مقدارشم به خاطر سنت های غلطیه که الآن هست البته،ولی امیدوارم بتونم رو قولم بمونم:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.